![](https://static.wixstatic.com/media/42f2b5_e36b521f9cbd42bbb6d1ce5d842fff61~mv2.png/v1/fill/w_1920,h_1201,al_c,q_95,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/42f2b5_e36b521f9cbd42bbb6d1ce5d842fff61~mv2.png)
Kampanie B2B
Kampanie B2B są zazwyczaj najbardziej skomplikowanym typem kampanii. Często agencje nie chcą wręcz mieć do czynienia z tego typu kampaniami i starają się ich unikać. My jednak stworzyliśmy autorskie podejście do skutecznego pozyskiwania kontaktów biznesowych. Nasz system opiera się przede wszystkim na partnerskim podejściu oraz ścisłej współpracy.
Wykorzystanie lejka
Każda kampania B2B powinna opierać się przede wszystkim na dotarciu do potencjalnych klientów na każdym etapie. Treści i grafiki wykorzystywane w kampaniach powinny również być dostosowane do poziomu użytkownika i dotychczasowych interakcji z naszym biznesem.
Top of the funnel (TOF)
Na tym etapie staramy się przekonać użytkowników, że jesteśmy godnym zaufania partnerem. W tym celu skupiamy się przede wszystkim na prezentacji eksperckości oraz umiejętności, które mogą wpłynąć pozytywnie na obraz naszej firmy wśród potencjalnych klientów.
Klienci nie znają nas i niekoniecznie znają nasz produkt
Middle of the funnel (MOF)
Tutaj dochodzimy do pierwszych interakcji z naszym klientem. To osoby, które znają już nas lub nasz produkt albo weszły w interakcje z treściami, prezentowanymi przez naszą firmę. Nie są to jednak osoby gotowe do zakupu, dlatego na tym etapie staramy się zaprezentować nasze przewagi konkurencyjne.
Klienci znają nas lub produkt, który oferujemy
Bottom of the funnel (BOF)
Klienci znają nas i chcieliby skorzystać z naszej oferty. Musimy jednak rozwiać ostatnie wątpliwości, pokazać dlaczego jesteśmy lepsi od konkurencji, dlaczego nasz produkt pomoże ich biznesowi, a także co się stanie jeśli klient nie skorzysta z naszej oferty.
Klienci szukają nas lub naszego produktu