
Na czym polega usługa?

Analiza ruchu na stronie
Analiza stron wejścia, wyjścia, ścieżki konwersji, zachowania użytkowników, szybkości strony.

Analiza funkcjonalności serwisu
Konsekwencja w wykorzystaniu grafik, kolorów i fontów, ocena brandbooka.

Analiza heurystyczna
Analiza pod kątem wykorzystania heurystyk Nielsena, niezbędnych przy dobrze wykonanej stronie.

Analiza działań po zakupie
Analiza ścieżki zakupowej klienta w celu znalezienia schematów i ewentualnych nieprawidłowości.
Korzyści z UX / UI
Optymalizacja UX i UI nie tylko może powiększyć komfort korzystania z serwisu, ale także bezpośrednio przełożyć się na rozwój firmy i ilość konwersji.
Zrozumienie potrzeb i oczekiwań użytkowników
Zapewnienie optymalnego doświadczenia bezpośrednio wpływa na satysfakcję klienta i jego zaufanie do marki.
Wzrost efektywności i skuteczności działań
Strona poprawnie stworzona pod kątem UX i UI pozwala zmniejszyć koszty obsługi i wspiera cele biznesowe.
Skuteczna analiza danych
Przemyślany interfejs ułatwia zbieranie danych analitycznych, co pozwala na lepsze zrozumienie zachowań użytkowników i podejmowanie trafnych decyzji.
Przykładowa analiza strony
Przedstawiamy przykładową analizę strony lokalnego biznesu. Audyt UX/UI składa się z szerszego zakresu działań, obejmuje również analizę ruchu, analizę zachowania użytkownika oraz analizę za pomocą narzędzi. Tutaj przedstawiamy część analizy heurystycznej jednej podstrony.